Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolme päivää diagnoosista
Kiva kun kerroit lisää, Kukkamaaria.Menen itse asiassa huomenna aamulla HUS:iin tapaamaan hoitajaa ja paria lääkäriä. Pelottaa. Mitä siellä tapahtuu ja kestänkö minä kasassa? Olen aikaisempien kokemuksieni vuoksi opetellut peittämään tunteeni melko tehokkaasti ja teen sitä melkein automaattisesti, vaikka en edes tahtoisi. Suojaudun. Toivottavasti en taas esitä pärjäävää, se on paha tapani ja valitettavan usein menee läpi.
Sain ystävältäni viestin, että jos tarvitsee, voin vaikka asua heillä jos en jaksa tai muuten kykene olemaan yksin. Lupasi myös miehensä siivoamaan minun kotini... Oli hienoa kuulla.
Minulla on koko ajan jännittynyt olo ja vatsa kipeä toista viikkoa ihan stressin takia. Toivottavasti saan nukuttua tenoxilla, viime yönä popsin niitä parikin. Olin jo kertaalleen lopettanut nukahtamislääkkeidenkin käytön ja näköjään taas se rumba alkaa.
Mitähän ne HUS:issa sanovat, kun tulee ilmi tämä mielenterveyshistoriani ja lääkitykseni, pakkohan niille on sekin sanoa. Aargh.
- Re: Kolme päivää diagnoosistadansku71
- Re: Kolme päivää diagnoosistakukkamaaria
- Re: Kolme päivää diagnoosistaIlse
- Re: Kolme päivää diagnoosistaKristitty Lilja
- Re: Kolme päivää diagnoosistaKristitty Lilja
- Re: Perukkiasiaa!tigemauk
- verovähennysLenni
- Re: verovähennysgradus II
- Re: verovähennysLenni
- Re: verovähennystigemauk
- Re: verovähennystigemauk
- Re: verovähennysIlse