Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolme päivää diagnoosista
Kiitos kun vastasit! Pääsit kuukaudessa leikkauksesta töihin, kiva kuulla. Itse haluan töihin toimistolleni heti, kun se on fyysisesti mahdollista. Yksin kotona en voi olla. Menneisyydestäni arvelen, että taas kävisin lähinnä vain surffaamassa kaikilla sairauspalstoilla ja makaisin sängyssä. Tosiaan auttaa. Not.Olen varmasti inhottava potilas. Haluaisin tietää kaiken heti ja tarkasti. Olen omassa työssäni ja myös luonteeltani liiankin pedantti ja voi kääk, mitä osaankaan vaatia. Haluan tiedot ja aikataulut kirjallisesti yms. Minut varmasti heitetään ulos sairaalasta jo ihan tämän vuoksi. Ahdistun ja hermostun, jos en saa tietoja ja sitten lopulta olenkin ihan tolaltani.
En kestä tuota peruukkiajatusta. Hiukseni ovat ainut asia kehossani, joista pidän. Osaako joku sanoa miten tuon härvelin kulujen osuus menee Helsingissä? Maksaako joku instanssi osan? Siihen taitaa mennä satoja euroja, jos ei kävele pilailukaupan moppi päässä. Kuinka lyhyeen tukkaan saikaan pidennyksen... Tämä tosiaan on minulle turhamaisuuden kulminoituma, ei mikään rinta tai käsi tai vatsa. Hiukset.
Toinen arjen paniikkia aiheuttava asia ovat hevoset. Milloin olen kunnossa ratsastamaan? Jaksanko edes? Pääsenkö kisaamaan tällä kaudella, vai onko jokin tulehdusvaara tai jotakin. Saankohan edes mennä tallille kaikkien pöpöjen sekaan. Miten pääsen selkään?!
Ajattelen kaikkea tyhmää, kuten huomaatte. Keskityn pohtimaan arjen sujumista ja hiuksiani sen sijaan, että miettisin olenko kenties kauttaaltani syöpäsolujen peitossa ja onko tämä kuolemantuomio. Tyhmä?
- Re: Kolme päivää diagnoosistadansku71
- Re: Kolme päivää diagnoosistaIlse
- Re: Kolme päivää diagnoosistakukkamaaria
- Re: Kolme päivää diagnoosistaKristitty Lilja
- Re: Kolme päivää diagnoosistaKristitty Lilja
- Re: Perukkiasiaa!tigemauk
- verovähennysLenni
- Re: verovähennysgradus II
- Re: verovähennysLenni
- Re: verovähennystigemauk
- Re: verovähennystigemauk
- Re: verovähennysIlse