Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: mielialalääkkeet

Heip, raikas kirjoitus! Minä olen omassa päässäni tullut ihan samaan tulokseen. Olen myös "lukenut läpi" kaikesta muka-tutkitusta ja muka-tiedystä ja muka-todetusta, että mitään selkeästi osoitettavaa syytä syöpään ei löydy. Se on minusta itsestään selvyys. Onhan asia monen asian summa, ainakin näin meidän oloissamme, kun emme tiedä ihan tsernobyylissä asuvamme tai hyvin vaarallisten aineiden kanssa olevamme tekemisissä, kuten monesti kehitysmaissa vielä tapahtuu.

Minustakin siinä on kyse "vain" puolustuskyvyn alentumisesta. Miksi se alentuu, on just tuo psykosomaattinen puoli, ihmisen liika kuormitus tavalla tai toisalla! Tämä aika vaatii paljon, sekä myös ihmisen oma luonne voi olla vähemmän rento. Puolustusjärjestelmästähän siinä on kyse, eikö perimmältään ole sama asia kuin se kokemus, että oikein uupuneena ja pitkän rasituksen jälkeen helposti saamme flunssataudinkin. Okay, tartunnan lähde tarvitaan. Syövässä se voisi olla just koko kehon heikentyminen erilaisten bodyyn siirtyneiden myrkkyjen takia, hengitysilman takia... jossakin päin kehoa vain solut hermostuvat ja alkavat jakautua. Eiks' ole sanottu, että normaalisti ihmisen kehossa tapahtuu tätä jakautumista koko ajan, mutta keho itse pystyy korjaamaan jatkuvasti solut terveiksi jälleen. Joskus välillä systeemi pettää ja korjaaminen ei ole riittävän tehokas ja solujen jakautuminen saa ylivallan, syntyy syöpä, joka innostuu bodystamme. - Tälläkin hetkellä syöpää on kauhean paljon, ja nuorillakin ihmisillä! Tämä aika? Ja tämä epäpuhtaus ruuassa ym.
Tiedokas | 11.12.2009 klo 00:11:54