Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: mielialalääkkeet
En jaksa uskoa, että mielialalääkkeet aiheuttavat syöpää. Olen itse syönyt Cipralexia hoidoista lähtien kohta 3 vuotta ja elämä tuntuu kyllä paremmalta, ei tule sellaisia paniikkihäiriöitä kuin aiemmin. Itse olen vakuuttunut, että syöpä saa meistä otteen silloin, kun jotain stressaavaa tapahtuu elämässä ja oma keho ei pysty auttamaan itseään. Sairaalassa hoidoissa keskustelimme asiasta ja kaikilla oli tapahtunut jotain mullistavaa tai stressaavaa, lopputili, avioero, vaikeudet työpaikalla ja jne. Kysyin lääkäriltä onko asiaa tutkittu, mutta tuntien Suomen kliinisen lääketieteen vastaus oli negatiivinen. Itse uskon vuorenvarmasti, että lisääntyneiden syöpien takana on nykyinen maailman meno ja ainainen huoli jostakin, elimistö ei jaksa sulattaa sitä ja näin tauti puhkeaa.- Re: mielialalääkkeetTyrni65
- Re: mielialalääkkeetSirkku
- Re: mielialalääkkeetjasmin
- Re: mielialalääkkeetpelakuu
- Re: mielialalääkkeetSoulah
- Re: mielialalääkkeetTyrni65
- Re: mielialalääkkeetKarhutar
- Re: mielialalääkkeetNiisku34
- Re: mielialalääkkeethipura
- Re: mielialalääkkeetTiedokas
- Re: mielialalääkkeetMekku