Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: mielialalääkkeet
Onhan syöpiä toki ollut ennenkin paljon mutta diagnoosimenetelmät eivät olleet silloin kovin tarkkoja/hyviä siinä missä niitä nyt edes oli olemassakaan... ?Perinnöllisyys syöpään altistumisellehan nyt on jo nykyään päivänselvä asia.. (omassakin suvussani, mummo - äiti - minä ja aina vain nuorempana ja nuorempana, äiti vajaa 40 v, minä reilu 20 v..)
Minulle perinnöllisyyslääkäri kuitenkin sanoi, että se yksinään ei selitä sitä miksi yhä nuoremmant ja nuoremmat sairastuvat esim rintasyöpään, sillä geenit eivät ole "muuttuneet" vaan ympäristön on oltava osatekijänä tässä asiassa.. Sitä että mikä kaikki siinä on niin sitähän tuskin kukaan tietää.. itse uskon vahvastikkin että sekä henkisen puolen asiat että meidän "likainen" elämäntapamme vaikuttavat asiaan..
Niin ja itsekkin syönyt mieliala-lääkkeitä muutaman vuoden ennen sairastumistani... (sekä kärsin vaikeasta masennuksesta joten tiedä häntä..)
- Re: mielialalääkkeetTyrni65
- Re: mielialalääkkeetSirkku
- Re: mielialalääkkeetjasmin
- Re: mielialalääkkeetpelakuu
- Re: mielialalääkkeetSoulah
- Re: mielialalääkkeetTyrni65
- Re: mielialalääkkeetKarhutar
- Re: mielialalääkkeetNiisku34
- Re: mielialalääkkeethipura
- Re: mielialalääkkeetTiedokas