Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: mielialalääkkeet

Vielä edelliseen.

Ymmärrän kyllä esim rintasyövän perinnellisyyden ym. joten kuitenkaan kaikkea ei voida laittaa geenien syyksi.
Itse olen 62v ja syöpäni on ollut kohdunrungossa joka on hoidettu leikkauksin sytostaatein ja sädetyksellä.
Tässä onkin eräs asia josta haluaisin keskustella koskien rintasyöpää sairastavia.Miksi me gynegolosia syöpiä sairastavat olemme niin eri asemassa vaikka meitäkin sairastuu vuosittain noin vajaa 2000 th.
Olen monesti käynyt rintasyöpäyhdistyksen sivustoilla ja ns. imenyt itseeni tietoa monista kokemuksista , sivut ovat tosi paljon antavat.
Nämä syöpäjärjestön sivut ovat jonkin verran kattavat mutta eivät kuitenkaan niin paljon antavat kuin rintasyöpäyhdistyksen sivut.
Tämän ymmärrän koska on kysymys virallisuudesta.
Olisi tosi ihanaa ja meitä kaikkia naisia, jotka kuitenkin olemme samassa asemassa tautiemme kanssa, että mekin pääsisimme kaikkeen mukaan, sivut voisivat vaikka olla Naisten syövät, en tiedä onko tämä rahasta kiinni, mutta mitä enemmän jäseniä sitä enemmän tuloja ja sitä enemmäm näkyvyyttä.
Omasta syövästäni kohdun runko-osan syöpä luin kirjan Juhani Rekolan Syöpäsairas ja elämän todellisuus jossa mainitiin, että syöpäni oli joskus ennen Nunnien sairaus, joten taidan olla pihtari ja näin on käynyt.
mek | 31.10.2009 klo 18:08:47