Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: mielialalääkkeet
Minä käytin v. 1996 alkaen citalopramia 10 mg ja sitä menikin sitten tosi monta vuotta. Ko. annos ei ollut edes hoitotasolla, joka on 20 mg. Ystävälääkärini kirjoitti, kun olin tosi maassa läheiseni kuoleman jälkeen. Rintasyöpäni löytyi nyt 2009, patti tuntui tosin rinnassa jo monta vuotta aiemmin, en vain mennyt tutkimuksiin. Itsekin mietin muuten tuota samaa yhteyttä, että onko ko. lääkkeen ehkä "turha" käyttö vahingoittanut minua ja saanut syövän aikaiseksi. Koin nimittäin tuolloin saavani niin paljon vauhtia ja virtaa lääkkeestä etten siitä raaskinut luopua. Voimme kuitenkin vain arvailla mikä kaikki on voinut syöpäkasvaimiemme kehittymiseen vaikuttaa, miksi elimistön puolustus on jossain vaiheessa pettänyt. Tähän sairastumiskriisiin kuuluu juuri tämä syiden märehtiminen, olisiko asia toisin jos olisin tehnyt noin tai näin. Ei voida tietää. Lääkkeillä on tehty paljon tutkimuksia ennen kuin ne otetaan käytöön, joten syöpävaarallisia ne eivät varmaan ole. Itse uskon nykyään oman syöpäkasvaimeni takana olevan vuosikausien huonon ravitsemustilanteen, erilaiset myrkyt joiden kanssa olen ollut tekemisissä ja myös monet pettymykset ja iskut elämässä. Ikä on riskitekijä jo itsessään, eli mitä vanhemmaksi käy niin kasvaa näiden syöpätautien riski. Toivotaan nyt kuitenkin parasta, että olemme saaduista varsin rankoista hoidoista saaneet hyvän hyödyn ja saamme elää tautivapaasti lopun elämäämme.- Re: mielialalääkkeetTyrni65
- Re: mielialalääkkeetSirkku
- Re: mielialalääkkeetjasmin
- Re: mielialalääkkeetpelakuu
- Re: mielialalääkkeetSoulah
- Re: mielialalääkkeetTyrni65
- Re: mielialalääkkeetKarhutar
- Re: mielialalääkkeetNiisku34
- Re: mielialalääkkeethipura
- Re: mielialalääkkeetTiedokas
- Re: mielialalääkkeetMekku