Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Saatko tukea mieheltäsi?
Mulla on vähän samanlainen tilanne. 7 vuoden seurustelu loppui syöpäni toteamiseen. Onhan se aika elämän muutos miehellekin. Tosin hän olisi kovin tulossa mukaan kuvioihin taas ja silloin tällöin tapaillaankin. Turha minun on edes kuvitella löytäväni uutta kumppania nyt joten tyydyn siis vanhaan. Itselläni sytostaattihoidon aikana seksihalut katosivat kokonaan. Sitä paitsi yhdyntä sattui/sattuu ihan hirveästi. Lääkäriltä sain kaikenlaisia suppo- ja voidenimiä. Minulla ne ei vaan toimi. Onko jollain antaa jotain tosi hyvää lääke-ehdotusta alapäähän? Kuukautiset loppuivat neljännen sytohoidon jälkeen ja siitä on puoli vuotta. Vaihdevuosioireet ovat tällä hetkellä lievät. Läpi on käyty vasta sytohoidot ja sen jälkeen koko rinnan poisto. Viikon päästä alkaa sädetys. Taitavat limakalvot kuivua entisestään. Mitään vaihdevuosilääkkeitä ei mielellään saa ottaa, ei edes luontaistuotteita.- Saatko tukea mieheltäsi?riiviö
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?ulriikka
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?Terhikki
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?kuurankukkanen
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?Ailuska
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?Katjuliini
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?kultakutriN
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?kultakutriN
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?Kalat
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?maruska
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?Tulevaisuus?
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?03092012
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?ulriikka