Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Saatko tukea mieheltäsi?

Heippas!
Alussa mies oli täysillä mukana, hyvä että leikkurista kerkesin osastolle, kun oli jo katsomassa. Samoin lääkärikäynneille lähti mukaan ja muutenkin jaksoi kuunnella ja keskustella. Minulle tehtiin kaksi leikkausta ja sen jälkeen kivulias haavatulehdus. Jotenkin näiden jälkeen mieheni väsyi ja ei jaksanut olla tukena. Huomasin ilmeistä yms. ettei olisi halunnut puhua aiheesta. Rauhoitin tilanteen, enkä puhunut hänelle sairaudesta kovin paljon. Hoitojen ajan olen jotenkin tuntenut olevani todella yksin tämän sairauteni kanssa. Siksi ehkä olen tännekin paljon kirjoitellut. Tänään tuli itkut jostakin syystä taas ja toi nenäliinan, halasi ja lohdutteli. Ehkä hänkin taas jaksaa kun hoidoissa ollaan loppusuoralla. Parisuhteelle tämä ei missään nimessä ole ollut helppo rasti ja tulevaisuus näyttää kuinka tämä suhteeseen on vaikuttanut...

Toisaalta mietin, miksei hänkin saisi väsyä välillä sairauteeni, kun itsekin väsyn... Kuitenkin olen tullut siihen tulokseen, että hän on tässä terveenä vahvemmilla ja hänen tulisi jaksaa tukea minua - saatan olla ihan väärässäkin =)

Voimia kaikille siskoille!
Katjuliini | 14.10.2012 klo 17:43:57