Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Saatko tukea mieheltäsi?
kiitos vastauksestasi ...mä taas olen aina kärsinyt ns. objektina olosta ja olin onnellinen kun pääsin rinnasta eroon. Se ei miestä haitannut yhtään.Hän vain on niin seksiä täynnä. Mulla kuoli vielä tätä syöpää ennen äiti ja paras likkakaveri ja olen ollut aivan onneton. Kun miehen piti tukea se tuli oli että vain häntä tässä pitääkin hoitaa, ja kommentti mulle oli:"mitä tollasella naisella tekee joka ei ees anna ja tyydytä häntä.Sanoin että onhan hänellä omat kädet niin suuttu ja vastasi, mutta hän haluaa että sen teen minä.sitten hän heittää mut autosta ulos ja on 3vko ottamatta yhteyttä ja sitten alkaa tulemaan viestejä:" Ikävä sua, ikävä sua. Nyt on vain pakko päästä eroon en kestä enää mitään miestä elämässä. Onneksi ei oltu aviossa, mutta tätä kestin sentäs 7v ja nyt kun tuli syöpä päälle ja kuolemat enää en kestä yhtään.Kauheet vaihdevuosi oireet joo päällä aina hiki ja kylmä ja mieliala vaihtelee kuin vuoristorata- Saatko tukea mieheltäsi?riiviö
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?ulriikka
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?Terhikki
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?kuurankukkanen
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?Ailuska
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?Katjuliini
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?kultakutriN
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?kultakutriN
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?maruska
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?Tulevaisuus?
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?03092012
- Re: Saatko tukea mieheltäsi?ulriikka