Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi syöpäläinen
Hei hymy 12 ja muutkin :) Tänään minulla oli vasta leikkausta edeltävä käynti kirurgilla sekä verikokeissa käynti. Sain tietää paksuneulanäytteen tuloksista sen verran lisää, että syöpä on gradus 1 ja keuhkokuvat olivat puhtaat. Eli ihan hyviä uutisia siis.Paljon tuli asiaa ja sulateltavaa, mutta niin lääkäri kuin hoitajakin olivat molemmat todella mukavia ja osasivat hyvin kertoa tulevasta operaatiosta.
Sain nyt leikkausajan, joka on 17.1. Koko vasen rinta poistetaan, koska kasvaimia on kaksi. Kainalon kohtalo selviää vasta sitten leikkauksessa, mutta mitään ultralla tai magneettitukimuksella nähtävissä olevaa siellä ei ollut.
Käynti oli kaiken kaikkiaan hyvin huojentava, sain paljon rohkeutta ja uskoa tulevasta selviytymiseen. Nyt täytyy vain koittaa valmistautua leikkauksen jälkeiseen toipumisaikaan hyvin, kanniskella valmiiksi polttopuita ja tehdä ruokia pakastimeen. Näin yksin asuvana ei tarvitse onneksi passailla ketään (paitsi koiria) vaan saan keskittyä ihan itseeni. Omakotitalon puuhissa on tietysti oma työnsä, mutta se tehdään mitä pystytään ja apua varmaan löytyy kun sitä pyydän.
Nyt on lähtenyt tämä rumba käyntiin, ja niinkuin minulle täälläkin vakuuteltiin niin alun shokin, ahdistuksen ja paniikin jälkeen on jo paljon helpompi hengittää! Kiitos sisaret tuesta ja kaikille teille tsemppiä tällä tiellä!
- Uusi syöpäläinenDella
- Re: Uusi syöpäläinenuukole
- Re: Uusi syöpäläinenChris68
- Re: Uusi syöpäläinenKaisamaria
- Re: Uusi syöpäläinenmiksi minä
- Re: Uusi syöpäläinenKaisamaria
- Re: Uusi syöpäläinenMinnalla
- Re: Uusi syöpäläinenmanti
- Re: Uusi syöpäläinenDella