Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi syöpäläinen
Hei sarbu :) No aika kauan piti sinun odottaa mammografiaan pääsyä. Mutta hyvä, että nyt on hoidot lähteneet käyntiin ja olet saanut jo vähän tietoa syövästäsi. Tsemppiä leikkaukseen! Meitä onkin täällä näköjään aika monta, jotka tässä tammikuulla leikataan.Minä sain eilen soiton sairaalasta hoitajalta: verikokeeni ja rintakirurgin aikani on siirretty ensi viikolle 8.1. Eli pääsen viikkoa aikaisemmin kun mitä alunperin oli suunniteltu. Se on tietysti hyvä juttu, mutta heti puhelun jälkeen iski (tietysti!) epäilys, että onkohan keuhkokuvissa ollut jotain, kun tuota aikaa nuin aikaistettiin. Kumma on tämä ihmismieli, kun heti pitää nuin ajatella...voihan kyse olla ihan muustakin.
Tänään on ollut minullakin parempi päivä, aamut tahtovat olla pahimpia kun heti ensimmäisenä ajatuksena on tämä sairaus. Mutta sitten kun pääsee vähän käyntiin, niin olokin pikkuhiljaa helpottaa.
- Uusi syöpäläinenDella
- Re: Uusi syöpäläinenuukole
- Re: Uusi syöpäläinenChris68
- Re: Uusi syöpäläinenKaisamaria
- Re: Uusi syöpäläinenmiksi minä
- Re: Uusi syöpäläinenKaisamaria
- Re: Uusi syöpäläinenMinnalla
- Re: Uusi syöpäläinenmanti
- Re: Uusi syöpäläinenDella