Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi syöpäläinen

Della.
Tänään kävin tutkimuksissa. Kolmella "pöydällä" ja verikokeet. Vatsan UÄ tehtiin varjoaineen kanssa. Lääkärin pikalausunto tutkimuksen jälkeen oli, että ei löydöksiä. Arvaat varmaan, kuinka helpotti. Magneettitutkimuksen jälkeen tehtiin vielä uusi UÄ rintoihin. Kasvain syöpärinnassa on 7cm ja pikkukasvaimia lisäksi. Toisessa rinnassa hyvänlaatuinen muutos, joka on jo ollut kaksi vuotta sitten otetussa mammografiassa. Huomenna on sitten luustokartta ja 7.1. syöpälääkärin vastaanotto. Ensimäistä sytostaattia on suunniteltu 10.1.
Kaiken hämmennyksen keskellä olen toiveikas ja hyvillä mielin siitä, että näissä tutkimustilanteissa olen saanut niin hyvää kohtelua. UÄ-hoitaja kertoi sairastaneensa viisi vuotta sitten saman taudin ja sanoi, että saan kysyä asioista. Sain moneen askarruttavaan kysymykseen vastauksen.
miksi minä | 2.1.2014 klo 14:20:48