Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi syöpäläinen

Hei kaikki uudet syöpäläiset,
Jännä juttu miten samoin ajatus kulkee meillä kaikilla kun sairaus on todettu. Ihan kuin omia ajatuksiaan lukisi täällä. Minun syöpäni todettiin syyskuun viimeinen päivä. Minut on jo leikattu ja ensimmäinen hoito takana. Muistan kun leikkaustani aikaistettiin niin pelästyin todella, että nyt on löytynyt jotain vakavaa lisää. Syy oli kuitenkin ihan yksinkertainen - leikkausaika oli vapautunut kun joku toinen oli joutunut aikansa kovan flunssan vuoksi perumaan. Olin huolissani aina kun jokin asia tapahtui liian nopeasti tai joku hoitohenkilökunnasta oli liian ystävällinen tai huomaavainen. Mielestäni silloin oli jokin pielessä ja olin suurinpiirtein kuolemassa seuraavana päivänä. Vähitellen vain sitten uskoin, että hoito toimii, henkilökunta on asiansa osaavaa ja ystävällistä. Tsemppiä teille kaikille vaikka mieliala tässä taudissa menee ylös ja alas, enkä ainakaan minä oikein osaa siihen itse vaikuttaa. HYvää alkanutta vuotta myös.
Syksy2013 | 4.1.2014 klo 18:25:38