Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi tapaus ilmoittautuu

Hei, täällä myöskin uusi tapaus. Mulla on nelja tuumoria, suurin on noin 9 millinen. Ajatukset ja huolet ihan samanlaisia, kuin sinulla. Leikkaus on 23.11. Poistetaan varmaan koko rinta, kun on monta tuumoria. Onkohan muilla ollut tämmöistä, että on useita "klönttejä"?
Jos tätä lukee joku tämän härdellin kokenut, niin minua kiinnostaisi tietää

a) onko prosessin aikana taukoja, että voisi esim. tehdä viikon matkan (piti lähetä etelään juuri leikkauspäivänä)

b) kuinka pitkiä sairaslomia teillä on ollut? onko sairasloma yhtäjaksoista, vaikkei koko aikaa olisi hoitoja?

Olen toistaiseksi vielä monista mielessä pyörivistä kysymyksistä huolimatta levollisella mielellä. Tilanne tuli eteen sattumalta, en tuntenut mitään itse rinnassani vaan gynegologi huomasi kiinteän kohdan ollessani kierukkatarkastuksessa. Siitä sitten mammoon ja ultraan. Mammografiassa radiologi ei nähnyt mitään, ultrassa sitten nämä tummat pallukat. Karkeaneulabiopsia on tehty toissapäivänä, mutta ei asiassa taida olla kahta kysymystä, etteikö olisi syövästä kyse.

Sinulla, Punahattu, taitaa olla nyt samankaltainen "marssijärjestys" kuin minulla!
Tiksa | 3.11.2012 klo 07:21:03