Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi tapaus ilmoittautuu
Kiitos vastauksista! On todella hienoa, että on tällainen mahdollisuus saada jakaa kokemuksia.Ehkä oman prosessini nopeuteen vaikuttaa se, että kaikki tämä tapahtuu työpaikallani (tosin olen eri yksikössä töissä) ja kirurgin tunnen hyvin. Eihän tämmöistä "etuilua" pitäisi olla, mutta tietyt byrokratian kuviot kun jäävät välistä pois, asiat nopeutuvat.
Kärsivällisyyttähän tässä tietysti tarvitaan, ja sen te tiedättekin, jotka olette jo pidemmällä prosessissa. Kaikki tieto on (kuitenkin) niin uutta - eihän sitä ole osannut itseensä näitä soveltaa. Ja vastauksia kaikkeen ei voi tietenkään vielä antaakaan, nehän tulevat sitten toimenpiteiden myötä selville.
Olen siis nyt jo sairauslomalla, työni on semmoista etten pysty siihen keskittymään. Vastaan tietystä osa-alueesta yksin ja siinä voi tulla vaikka mitä hölmöilyjä, jos rintaleikkausta odottaessani yritän räpeltää töissä.
Yrittäjien ja yksityisillä työnantajilla olevien tilanne on varmaan paljon hankalampi, kuin julkisella sektorilla työskentelvien. Se ei ole hyvä juttu!
Kuolemakin tietysti mielessä kummittelee, mutta se ei liene kovin todennäköinen lopputulema tästä taudista. Kaikki ajatukset täytyy varmaan kuitenkin käydä läpi, ja nyt kun on aikaa keskittyä itseensä, sitä ehtii harrastaa vähän liikaakin.
Lämmin ajatus teille kaikille!
Ai niin, olen 53-vuotias ja juoksin juuri 10. maratonini. Sitten tuli tämä.
- Uusi tapaus ilmoittautuupunahattu
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuupunahattu
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuKukkurukuu
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuTulevaisuus?
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuHeta-71
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuTiksa
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuthegirl
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuMemmu66