Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi tapaus ilmoittautuu
Hei Tiksa!Vastaan yhteen kysymyksistäsi.
Minulta löydettiin 4 kasvainta aikanaan (huhtikuussa). Kooltaan ne eivät olleet suuria. Eli et ole siis ainut!
Prosessini lähti liikkeelle, kun löysin kyhmyn. Neulanäyte kuitenkin otettiin ihan toisesta kohdasta rintaa!Tällöin mietin, että ei se minun huomaamani kyhmy sitten ollutkaan se kasvain...
No, leikkauksen jälkeen patologin lausunto kertoi, että kasvaimia oli löytynyt neljä ja yksi niistä (kun kirurgi näytti kynällä leikattujen kasvainten sijainnit)oli kuin olikin juuri siltä seudulta, josta "oman" kyhmyni löysin!
Eli aluksi huomaamaani kyhmyä ei noteerattu... löytyikin muuta ja loppupelissä myös "oma" kyhmyni löytyi.
Minulta poistettiin koko rinta ja kainalo tyhjennettiin (yhdestä imusolmukkeesta löytyi pieni metastaasi).
Sain koko hoitopaketin (sytot, sädetys ja hormonilääkitys). Tällä hetkellä olen saanut sädetystä 4 kertaa ja 21 kertaa vielä jäljellä (huh). Olen ollut koko prosessin ajan sairaslomalla.
Tsemppiä sinulle!
- Uusi tapaus ilmoittautuupunahattu
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuupunahattu
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuKukkurukuu
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuTulevaisuus?
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuHeta-71
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuSilkki
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuthegirl
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuMemmu66