Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi tapaus ilmoittautuu
Minä olen saanut karkeaneulavastauksen viime keskiviikkona, mutta en vielä mitään tietoa milloin mitäkin jatkossa tapahtuu. Henkisesti raskasta odottaa ja tehdä töitä, kun tietää että jää kohta pitkälle sairauslomalla, mutta ei täsmällistä aikaa. Sovin palavereita ym työasioita eteenpäin, vaikka tiedän että en varmaankaan ole silloin kuvioissa. En ole yhdellekään asiakkaalle vielä asiaa paljastanut. Asian tietää vasta mieheni ja vanhin tyttäreni. Tänä viikonloppuna olen ajatellut soittaa muille lapsilleni ja vanhemmilleni. Huokaus! Näin yöllä unia kertomisesta....pelottaa miten suhtautuvat...Sairaalan asiantuntijahoitajalle soitin heti seuraavana aamuna kun olin saanut tuloksen. Lähete ei ollut vielä ehtinyt sinne. Hän sanoi että minulle annetaan ensin aika jossa tehdään leikkausta varten kaikki tutkimukset (verikokeet, sydänfilmit, keuhkokuvat...) ja tavataan leikkaava lääkäri. Hoitaja sanoi että siihen päivään kannattaa varata aikaa. Helpottaisi jos saisi tietää edes näitä aikatauluja. Hoitaja arveli että tehtäisiin osapoisto, johon liittyy aina sädetys, ja ikäni huomioonottaen (kohtalaisen nuori, 56v) saisin myös sytot. Varaudun n puolen vuoden hoitorumbaan, kunhan vain tietäisi, miten talouden puolesta selviää, yhden naisen yritystä kun vedän! Tämä ahdistaa suunnattomasti! Haluaisin keskittyä itseni hoitamiseen, enkä talouden murheisiin.
Erikoiselta kuulostaa, että olet saanut jo leikkausajan, vaikka et ole saanut vielä karkeaneulan tulosta. Hoidetaanko sinua keskussairaalassa vai yksityisellä?
- Uusi tapaus ilmoittautuupunahattu
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuupunahattu
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuKukkurukuu
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuTulevaisuus?
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuHeta-71
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuthegirl
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuMemmu66