Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ihanan aurinkoista sunnuntaita

Heippuli rakkaat siskot!!

Kipaisin kurkkaamaan tänne, kun en ole moneen päivään käynyt.
Kohta puoliin lähden koirieni kanssa näyttelyyn. Kummatkin on pesty ja puhtaita. Itse olin kyllä enemmän vaahdossa, kuin koissut, ja märkä, kuin uitettu koira=)

Eilen oltiin pennun kanssa katsomassa GB-estekisoja. Laitoin 25 kertoimista rasvaa paksun kerroksen naamaani, enkä palanut. Kyllähän tuo aurinko on terveillekkin nyt tosi polttavaa, saatika sitten meille sytoja nauttiville.
Perjantaina juhlin valmistumistani. Paperit on nyt kädessä, valmiina siis siirtymään eläkkeelle..%)Hassua sekin.

Vointi on mulla ollut mitä mainioin, oikeastaan perjantaista lähtien. Nyt vietän siis "syöpä-roskiin"päiviä ja nautin elämästä ja hyvästä olosta. makuaisti ei ole vielä ihan priima ja maha on turvoksissa+kasvot, mutta päänsärky ja huimaus loppuivat torstai-iltana.Värjäsin muuten hiukseni, hurjat 1,5cm violetin mustaksi ja olin valmistujaisjuhlassa ilman huivia..sanoivat ihan taiteilijan näköiseksi...

Toivon kaikille oikeen hyvää oloa ja iloa ja kesäistä hurmosta vointien mukaan. Mulla hoidot taas keskiviikkona, sitten on aika huilata

Halituksin Julia
julia | 3.6.2007 klo 08:32:11