Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaita

Aurinkoa etelästä!

Piti tulla välillä sisälle kurkkamaan mitä tänne kuuluu! Harmillisia nuo haavavaivat, toivottavasti se nyt kuitenkin thunderillakin menee kiinni ja kaikki on ok jatkossa. Mulla tuo leikkauksen jälkeinen toipuminen meni nopsaan ja oikein hyvin; kolem kertaa punktoitiin nesteitä pois mutta muuten se oli siinä.
Olinpa perkaamassa takapihan kukkapenkkiä (naapureiden iloksi). Siinä kyykin pää alaspäin ja mun turbaani putos päästä. Naapurin pikkupoika ( 5-6 v ?) katsoi mua hämmästyneenä ja kysyi "Mis sun tukka on?". No mä siinä sitten herkesin selittelemään ja poika totes että " Kyllä sä paranet, näin kauniina päivänä enkelitkin on ihan lähellä". Olipas kauniisti sanottu!
Mä lähetän tässä niitä samoja enkeleitä käymään ihan jokaisen luona; ne tulevat perhosina, auringon säteinä (varovasti,tytöt!) tuulen henkäyksinä ja lapsen hymyssä.
Ihana päivä!

t.tella
ps. erikoisonnittelut Julialle! Mahtavaa! Visioin mielessäni sun hiukset, ne näytti oikein hyviltä!
tella | 3.6.2007 klo 13:18:01