Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaita

Tella,

Olipa lapsella ihanat sanat; kiitos enkeleistä - en ole uskon ihmisiä enkä kuulu kirkkoon, mutta enkeleihin kyllä uskon :)

Kiitos myötämielisistä haavakommenteista - onhan se lisästressi, mutta täytyy nyt kyllä sitten vähän suhteuttaa näitä ongelmia. Isommat asiat kuin tuo haava ovat edessäpäin; minun haavani on kuitenkin selkeästi paranemaan päin.

Täytyy vähän vielä kehua, kun on kehujen paikka: Terveyskeskuksessa olen saanut erinomaisen ystävällistä ja ammatillista palvelua. Viikonlopun kävin Malmin sairaalan terveyskeskuspäivystyksessä, ja sielläkin oli hoito erinomaista ja ystävällistä. Erityisen hienoa oli minusta se, että hoitaja oma-aloitteisesti otti pika crp:n, kun huomasi että ihoni oli kovin kuuma. Tästä taisin jo mainitakin, muistan nyt.

Mitäköhän mulle käy kun rupean saamaan syto-myrkkyjä, kun muisti pätkii ilmankin niitä näin pahasti :))

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille; toivon että pääsen töihin ja siten varmaan notkun vähän vähemmän täällä linjoilla.

thunder
thunder | 3.6.2007 klo 22:03:27