Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaita
Huomenta naiset,Helsingissäkin on häikäisevän kaunis aamu.
Ihania päiviä vietät Julia, toivottavasti kaikki jatkuu yhtä
hyvänä.
Eiliset järkyttävät tiedot jotka Päivä Kerrallan meille kerroit ovat kyllä vahvana mielessäni koko ajan, mutta onneksi olet optimistinen ja vahva nainen - sen huomaa viimeiseimmän viestisi toiveikkaasta sävystä. Mutta huomenna tositoimiin!
Minulla on huomenna lääkäri Niastenklinikalla, katsovat voidaanko haava nyt ommella lopullisesti uudestaan kiinni. Olen käynyt joka päivä terveyskeskuksessa vaihdattamassa Sorbact-teipin haavaonkaloon, ja siellä olen kyllä saanut hyvää ja ammattititaitoista palvelua jokaiselta minua hoitaneelta.
Haavan suhteen olen kyllä ollut vähän epätoivoinen, vaikka hoitajat sanoo että se on hyvin parantunut yms niin kainalo on edelleen kipeä enkä voi hetkeksikään unohtaa tätä tautia kun kainalo muistuttaa siitä koko ajan. No, torstaina tulee kuluneeksi neljä viikko leikkauksesta, kaiketi tosi monilla kainalon kipuilu on jatkunut aika pitkään??? Vai???
Ja kun tuossa tuli tuota takapakkiakin haavan umpeutumisessa ja paranemisessa niin kaiketi sekin aiheuttaa kipuilua.
Mutta jos lääkäri antaa luvan eli jos haava saadaan kiinni niin menen tiistaina töihin pariksi viikoksi, jotta ehdin olla hetken ennenkuin jään kesälomalle ja sitten taas varmaan sairaslomalle, kun hoidot alkaa heinäkuussa.
Tänään ulkoilen ja puuhaan puutarhassa ja valmistaudun töihin menoon!
Ihanaa sunnuntaita kaikille!
thunder
- Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaitathunder
- Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaitakevätmieli
- Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaitakevätmieli
- Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaitakesän lapsi
- Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaitapikkumyy-41
- Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaitaMeriTuuli