Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaita
Onnittelut Julialle.. :))Tervehdys helteisestä Turusta!
Minulla iho punoittaa aika lailla, toivottavasti kestää loppuun asti. Siis 5 kertaa enää!! Kamomillateehaude on nytkin ja tulin siksi hetkeksi koneelle. Rasvattu on myös ahkerasti ja tosi tarkkana saa olla ton auringon kanssa. Ei oikein tiedä mitä laittaisi päälle, kun kaikki on niin avonaista. Joutuukohan koko loppukesänkin olemaan näin umpinaisissa vaatteissa.
Minäkin olen miettinyt, että minkäväriseksi tämän siilin värjäisi. Olen ajatellut jotain vaaleata, monenlaista väriä minullakin on kyllä ollut. Mutta ei kyllä ihan mustaa, blondi kylläkin. Se on muuten totta, mitä Kevätmieli (menihän oikein) aiemmin sanoit siilitukasta ja lesboista. Helposti on minullekin aiemmin tullut sama mielikuva. Niin se avartuu omakin näkemys. Nyt miettii, että onkohan tuokin saanut sytoja.. :))
Nyt kahvia ja pihalle. Aurinkoista mieltä kaikille!!!
mimi
- Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaitakevätmieli
- Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaitakevätmieli
- Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaitamimi
- Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaitakesän lapsi
- Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaitapikkumyy-41
- Re: Ihanan aurinkoista sunnuntaitaMeriTuuli