Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: MITÄ JÄRJELLISTÄ VOISI TEHDÄ, JOTTA TUNTISI ITSENSÄ TARPEELLISEKSI?

Hei Helmikuu ja kumppanit!

Käsityörintamalla vaihtoehtoja riittää, googlaamallakin löytää aivan ihania käsityösivuja, joilta voi ideoita napata ja jalostaa. Luulen, että käsitöissä on naisihmiselle jotain ihan universaalia lohdutusta, jos ajattelee menneiden sukupolvien naisia tai vaikkapa amerikkalaisia tilkkupeittoja (hieno idea tuo sydän syrjällään -työ, liikkeelle).

Anoppini kävi kylässä, toi tuliaiseksi minulle taas villasukat (olen niiden suurkuluttaja) ja kertoi, että hänen ystävänsä käy jollain joulutorilla myymässä omia tuotteitaan + myy kaikki anoppini vuoden aikana neulomat sukat viimeistä myöten. Helsingissä saattaa olla kyllä keskimääräistä enemmän uusavuttomia villasukankuluttajia! Ainakin täällä etelässä on kaikki kierrätysjutut kovasti muotia: nostalgisista kirpparikankaista kasseja, napeista koruja, ystäväni leikkaa käytetyistä sukkahousuista ohutta nauhaa virkkaamiseen jne.

Se olisi tietty vielä hyvä, jos niitä saisi sitten johonkin myyntiin, jotta ainakin kulut peittyisi. Tai sitten teet tänä vuonna kaikille läheisillesi itsetehdyn joululahjan, itse teen molemmille pojilleni ristipistopöytäliinat kaappiin piilotettavaksi (toivottavasti vielä vuosikausiksi, kun ensimmäinen on vasta alullaan), saavat ne muistoksi sitten kun minua ei enää ole.

Sain muuten sähköpostitse ne syöpämarkkeritulokset: nousussa ovat ja lääkäri katsoo ne maanantaina. Ensi viikolla varmaan selviää, kuinka käy töihin paluuni kanssa.

Mukavaa viikonloppua kaikille, toivottavasti saatte nauttia mustikoista ja vadelmista kipujen ja pahoinvointien sijaan.

Lämmöllä Santeri
santeri | 27.7.2007 klo 11:38:19