Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: MITÄ JÄRJELLISTÄ VOISI TEHDÄ, JOTTA TUNTISI ITSENSÄ TARPEELLISEKSI?

Minä kaivoin ompelukoneeni naftaliinistä ja teimme siskoni kanssa verhot mökille. Ei mitään yksinkertaisia, vaan kaksinkertaisesta kankaasta (toinen puoli valko-puna raitaa, toinen puoli puna-valko ruutu) ja siitä sitten rullaverhot. Olen oikeen ylpeä aikaansaannoksistamme ja nyt himottaa kaikenlainen muukin ompelu. Yli 10 vuoteen en ole ommelllut muuta kuin ratkenneita saumoja lasten vaatteista.

Sitten luen kirjoja enemmin kuin ennen. Ja olen katsellut leffoja. Siskollani on huima kokoelma VHS ja DVD leffoja ja olen penkonut sieltä kaikkea mikä edes vähänkään kiinnostaa. Kirjastossa piipahtaminenkin on mukavaa puuhaa ja leppoisaa.

Toi Satu Hassin kirjakin on vielä lukematta ja se täytyy kyllä metsästää. Reko ja Tina Ludanin: Viikkoja, kuukausia -kirjan olen jo lukenut. Se itkettää kyllä, mutta ei mielestäni ole ollenkaan ahdistava, kuten moni tuntuu luulevan. Minulle jäi kirjasta sellainen rauhallinen mieli.
MeriTuuli | 29.7.2007 klo 16:35:44