Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: MITÄ JÄRJELLISTÄ VOISI TEHDÄ, JOTTA TUNTISI ITSENSÄ TARPEELLISEKSI?
Susannen ehdotus tilkku vaihtareista oli kiva.Mä voisin mielelläni aplikoida sydämeni (en sitä syrjällään , vaan oikean )20 x 20 blokkiin ja lähettää kaikille halukkaille .En kylläkään tiedä kuinka saisin nimet ja osoitteet ??
Se lohdutus/taistelu-tyyny idea oli myös hyvä ja nopeampi tehdä kuin peitto .Jokainenhan vois täydentää sitä lähettämääni miten haluaa , lisätä reunoja tai käyttää esim . osana siihen tyynyyn .Mun sydänsyrjällään peitto uhkaa pian valmistua ja tää taudin hoito ei oo vielä edes kunnolla alkanutkaan . Mä otan siitä sitten kuvan ( ettäs näette) ja yritän saada meidän tilkkukillan netti-vastaavan laittamaan sen meidän sivuille .Voitte kyllä nytkin käydä katsomassa mitä me ollaan tähän mennessä saaatu aikaiseksi. Sinne pääsee helpoiten googlesta ja hakusana on tilkulliset .Ne mitkä on maisa tehnyt on mun .
Nää mun jutut on taas ihan jotain muuta, kuin mitä tääl sivuilla pitäis kirjoitella , vai ?????
Mutkun nyt tylsistyttää ja kirjotuttaa .
Kuinkas on , unohtuikos nyt edes täks lukuhetkeks se tauti ? Toivottavasti juu ,sittenhän tää täytti taas tarkoituksensa .
- Re: MITÄ JÄRJELLISTÄ VOISI TEHDÄ, JOTTA TUNTISI ITSENSÄ TARPEELLISEKSI?syövästä parantunut
- Re: MITÄ JÄRJELLISTÄ VOISI TEHDÄ, JOTTA TUNTISI ITSENSÄ TARPEELLISEKSI?liikkeelle
- Re: MITÄ JÄRJELLISTÄ VOISI TEHDÄ, JOTTA TUNTISI ITSENSÄ TARPEELLISEKSI?syövästä parantunut