Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kroonisesta rintasyövästä kysymys
Hei Rea!Minä sairastan kroonista rintasyöpää. Olen 39-vuotias ja ylihuomenna siirryn työkyvyttömyys-eläkkeelle pitkän sairausloman jälkeen.
Mun rintasyöpä on levinnyt laajalle luustoon. Diagnoosi tehtiin viime joulukuussa ja sain tuossa 10 kertaa taxoa maaliskuusta elokuuhun. Nyt tänään aloitan Navelbine-sytostaatin, kun uusia muutoksia näkyi luustossa ja luuytimessä.
Niin, en tiedä siitä normaalista elämästä. Elän päivä kerrallaan ja toivon aina hieman pidempiä hoitotaukoja. Toivoahan saa ja ehkä se jonain päivänä toteutuukin..
Pyöritän arkea perheen keskellä. Lapset 9-10-14-19 ovat omassa elämässä ja koulussa päivät ja mies töissä. Jaksamisen mukaan teen keramiikkatöitä keittiön pöydän ääressä ja huilailen silloin, kun siltä tuntuu.
Yritän pitää syövän pois mielestä, koska pää ei kestä sen ajattelemista kaiken aikaa eikä siitä ole mitään hyötyäkään.
Näin, kun on kivuton, on unohtaminen aika helppoa. Sitten kun kivut iskee kovana päälle, pelko kuolemasta jysähtää yli.
En tiedä oliko lohdullista luettavaa vai päinvastoin...
Julia
- Re: Kroonisesta rintasyövästä kysymysjulia
- Re: Kroonisesta rintasyövästä kysymysmieli mustana