Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kroonisesta rintasyövästä kysymys
Minulle alettiin puhua syöpäpolilla kroonisesta syövästä heti, kun etäpesäkkeet löytyivät keväällä. Niitä on luustossa ympäri kroppaa:molemmissa lonkassa, kahdessa selkänikamassa, yhdessä niskanikamassa, kahdessa oikeanpuoleisessa kylkiluussa, aivokuoressa ja epäily maksassa. Kivut lonkissa olivat helvetilliset. Ensin epäiltiin kuukauden ajan iskiasta kunnes vihdoin lähetettiin röntgeniin. Sitten tulivat gammahuvaukset jne., jotka juuri samaan aikaan oli otettu -06 leikkauksen jälkeen. Tuolloin kuvat olivat normaalit eikä tietoakaan metastaaseista.Kipusädetyksen ja munasarjojen kastraation jälkeen minulle määrättiin tablettilääkitys. Ei siis sytoja. Huomenna on se 3kk:n gammakuvaus ja ensi viikolla röntgen ja verikokeet. Tulokset saan 12.11. Itselläni on positiivinen olo, koska kipuja ei ole ollut. Kuitenkin tässä pikkuhiljaa tuomiopäivän lähestyessä alkaa tulla tunne, että jos kuitenkin ole turhan optimistinen.
Eläkkeellä olin jo ennen syövän kroonistumista, mutta sitä kysyttiin heti kun metarit todettiin eli olisin ollut työkyvytön, jota siis olenkin. Nyt on vielä päällä liikuntakielto, koska lonkat ovat niin hauraat että ne voivat murtua pienestäkin kolauksesta.
Tässä minun omakohtaiset tietoni kroonistuneesta syövästä.
t.Syyyslapsi
- Re: Kroonisesta rintasyövästä kysymysmieli mustana
- Re: Kroonisesta rintasyövästä kysymysmks