Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kroonisesta rintasyövästä kysymys
Hei Reaminä olen sairastunut rintasyöpään -99 ja sain nauttia 6 vuotta aivan "normaalista elämästä". Keväällä -05 löytyi metastaasi maksasta ja syöpäni muuttui parantumattomaksi. Nyt olin sitten kroonikko.
Sairaus on todella yksilöllinen jokaisen kohdalla.
2,5 vuotta mulla on hoidettu tätä levinnyttä ja se pysynyt hyvin kurissa.Tosiasiahan on, ettei sitä saada pois ilman ihmeitä, mutta hoitojen tarkoitus on jarruttaa taudin kulkua ja saada se blokitetuksi aina mahdollisimman pitkäksi aikaa.
Ihmeistä puheen ollen, ajattelen, että kun se näin tulla tupsahti mun elämääni "kyselemättä", miksi se ei myös vois parantuakin. Siis en ainakaan aio nostaa käsiä pystyyn, kenties jo huomenna on löydetty uusi "täsmälääke"....
Unelmoin tietenkin, niinkuin Santeri ja Juliakin, että kun kaikki olisi vielä "uomissaan", mutta se on vain hetken välähdys. Mun elämäni on nyt näin,päivä kerrallaan...
Tai kuten Inhimillisessä Tekijässä sanottiin "annostellaan kolmen kuukauden erissä".
kaikkea hyvää teille,
toivottaa Manssi
- Re: Kroonisesta rintasyövästä kysymysManssi
- Re: Kroonisesta rintasyövästä kysymysmieli mustana