Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoitojen jälkeinen elämä

Hei tepa,

Minulla on ollut samanlaisia tunteita nyt sytojen loputtua. Periaatteessa kaiken pitäisi olla hyvin, ja pinnallisesti toipuminen on hyvässä vauhdissa, mutta sisällä mylläävät samat vanhat epäilykset ja pelot, ja nyt tietysti vielä enemmän, kun odottelen lähtöä sädehoidon suunnitteluun.

Minulla tuntemuksia ei niinkään ole tuolla leikatulla puolella, vaan terveeltä puolelta kyljestä (vasemmalta) puristaa ja vihloo erityisesti silloin, kun käyn makuuasentoon. Vaikka kuinka sanonkin itselleni, että viimeisestä sytosta on vasta kaksi viikkoa aikaa, en voi olla pelkäämättä keuhkometareita ja sydämen vajaatoimintaa.

Flunssaa vastaan taistelen koko ajan, ja kohta olen ottanut oman kiintiöni Duactia täyteen: sekin kiihdyttää ja pitemmän päälle pistää poskiontelot kiinni, mutta nyt olen käyttänyt sitä äskettäin sairastetun korvatulehduksen takia.

Mutta ehkä tämä tästä. Ehkä saan tänään vapauttavia kuvia ja vielä rauhoittavan soiton keuhkotautien lääkäriltäkin.

T. Karhutar
Karhutar | 10.12.2007 klo 09:42:39