Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoitojen jälkeinen elämä

Hei !
Luin viestejä ja kuinka samanlaisia tunteita myös itselläni. Kunpa olisi tuolla päänupissa nappula, jonka kääntää off asennosta on- asentoon ja yrittää elää sitä normaalia, huoletonta elämää. Mutta onko syövän jälkeen huoletonta elämää, kun mielessä on vain epävarma tulevaisuus ? Töistä olen jo saanut monta postia koskien työhön paluutani, tänään sitten ilmoitin sairaslomani loppuvan, mutta en valitettavasti osaa ennustaa tulevaa. Viimeinen syto oli todella rankka ja olin sairaalassa taas tiputuksessa. Nyt kunto alkaa taas vähän kohenemaan ja jaksaa jo kävellä vähän pidempiä lenkkejä. Tt-kuvat ja luustokartta olivat ok ja siitä olen tosi kiitollinen, kuitenkin vihlova kipu vatsassa huolestuttaa. Minulla on seuraavat viisi vuotta Femar-lääkitys, joten tässä samalla odotellaan tulevia vaihdevuosia. Onko muilla ko. lääkettä ja mitä olette saaneet sivuoireisiin ?
Onko kukaan huomannut mitään hyvää konstia hiusten kasvun nopeuttamiseksi ? Ystäväni vihjaisi Piimaxin auttavan, onko kokemusta ? Ja onko siinä luonnon estrogeeniä, sillä hormoonipositiivin syöpä ei kai tykkää estrogeenistä missään m uodossa.
Hyvää illan jatkoa, nyt pimeyteen lenkille. Olen huomannut, että ulkoilu auttaa näihin masennushetkiin.
terv. hannakaija
hannakaija | 10.12.2007 klo 18:23:19