Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoitojen jälkeinen elämä
Hei TepaSamassa kohdissa veneessä olemme. Sytot ohi, päivänsädekerho alkaa tammikuussa ja herceptiini jatkuu ensi syksyyn.
Minulla fiilikset erinomaiset. Olin 3 kk lääkärikontrollissa, ja kaikki on tähän asti mennyt niin hyvin kuin vain voi.Kysyin lekurilta ihonpalamista säteiden aikana, vaikuttaako ihon tummuusaste samalla tavalla kuin auringonotossakin. Lääkäri sanoi, että pääsääntöisesti näin, mutta ei sata varmasti. Totesin siihen, että ei mulla sitten pala, olen päättänyt hallita kehoani mielen avulla, joten ei pala. Lääkäri sanoi minun olevani oikeassa. Kehoa voi todella hallita mielellä. Joten positiivisuus ja päättäväisyys paranemiseen on loistava asenne ja auttaa tämän taudin taltuttamisessa. Kertoi myös, että kuinka usein hän on nähnyt ihmisiä jo ensikäynnillä, jotka ovat luovuttaneet valmiiksi. On kuulemma huonompi ennuste paranemiseen kuin positiivisella asenteella omaavilla potilailla.
Joten, hyvät siskot, päätetään porukassa, että me voitamme tämän taudin ja tulemme nauttimaan elämästämme vielä vuosia ja vuosia. On hyvä kontrolloida kehoaan ja seurata, ettei mitään yllättäviä "uutuuksia" sinne pääse pitkäksi aikaan piiloon, mutta myös turha pelko on pahaksi.
Pidetään vaan mielialat korkealla, ja peruskunto hyvänä, ja sanotaan piutpaut kaikille turhille pöpöille ja ikäville asioille. Emme yksinkertaisesti hyväksy niitä. Luja päätös: Tämä tauti voitetaan sata lasissa!!!
Positiivista päivää kaikille ja oikeasti muistakaa: Asenne ratkaisee aina.
t. Peevikki, joka ei halua vähätellä ketään ja kenenkään mielialoja, vaan oikeasti toivoo kaikille paranemista!!
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäKarhutar
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäpeevikki
- Re: Hoitojen jälkeinen elämähannakaija
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäTellervo48
- Re: Hoitojen jälkeinen elämätoukokuu6
- Re: Hoitojen jälkeinen elämätautinen