Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoitojen jälkeinen elämä

Hei kaikille!
Tuntemukset kuullostavat tutuilta.Hoitoputkessa elämä oli tarkasti aikataulutetu ja sitä kulki ja eli sen mukaan.Sitten yhtäkkiä ei ollutkaan saneltua ohjelmaa ja oli kurja olo.Kaikki muut tuntui kuvittelevan,että kun vika syto oli ohi olen taas "normaali" kunnossa ja onnelllinen,mutta niinhän se ei mennyt.
Joka päivä syöpä oli mielessä ja pelko mukana.
Vihdoin aloitin Efexor mielialalääkkeen,jonka sain hikoiluihin.Alkuun vkon ajan siitä huimausta,vatsakipuja ja akkomodaatiohäiriöitä,mutta viikossa jo ahdistava olo helpotti
ja hikoilut myös.
TYön alkua pelkäsin,mutta se on tehnyt hyvää ja on mukavaa eikä ehdi murehtia turhia.
Sairaslomapäivät kotona sen sijaan on ollut vaikeita,kun syöpäpeikko alkaa jyllätä ajatuksissa.
Efexorlääkitys on varmaan ollut mulla pelastus,että pääsin jaloilleni hoitojen jälkeen eli jos teille sitä on tarjottu,aloittakaa vaan lääkitys älkääkö jemmatko reseptiä laatikossa niinkuin itse tein 3 kk.Olisi ollut paljon helpompaa jo aiemmin sen kanssa. Eikä ole ole mitenkään "lääkitty"
Terv tautisen onnellinen nyt hyvistä kontrollituloksista
tautinen | 13.12.2007 klo 18:50:30