Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoitojen jälkeinen elämä
Hei kaikki!Olen itse sairastanut rintasyövän v. -93 ja toisen kerran tänä vuonna, leikkaus oli 4.1.07. Kyseessä oli inflammatorinen eli tulehduksellinen rintasyöpä, gradus 3, koko 8x5 cm. Sytostaatit annettiin keväällä ja sädehoito kesällä, nyt on vielä 5 vuoden Arimidex-lääkitys. Keväällä sytohoitaja kehotti hakemaan syöpäjärjestöjen sopeutumisvalmennus- tai jollekin muulle kurssille. Laitoin paperit ja olin mieheni kanssa lokakuussa parikurssilla Imatran kylpylässä. Pidimme kurssista kovasti molemmat ja voin lämpimästi suositella kaikille.
Kurssi kesti 5 päivää, hyödyllisiä luentoja ja keskusteluja, kaikki siellä olivat kohtalotovereita tavalla tai toisella.
Meille sanottiin että kaikkien on mahdollista päästä vastaaville kursseille yhden kerran, Kelahan kustantaa kaiken.
Sopiva aika mennä kursseille on sitten kun suurimmasta shokista on selvinnyt, meitä oli siellä monta peruukkipäätä.
Suosittelen!
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäKarhutar
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäpeevikki
- Re: Hoitojen jälkeinen elämähannakaija
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäTellervo48
- Re: Hoitojen jälkeinen elämätoukokuu6
- Re: Hoitojen jälkeinen elämätautinen