Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoitojen jälkeinen elämä
Huomenta kaikille!Muistan, kun ensimmäisen sairastumisen ja hoitoputken jälkeen olin aivan masentunut ja maassa. Hoitojen aikana olin päinvastoin positiivinen ja iloinen, mutta ahdistus jysähti, kun hoidot loppuivat. Sitä kesti pari kuukautta. Jotenkin hoitojen aikana koin olevani turvassa ja niiden jälkeen niin yksin ja peloissani. Tutkailin itseäni ja tuntemuksiani koko ajan. Koska tuosta ajasta on jo yli kahdeksan vuotta, en tarkalleen muista, miten ahdistus sitten antoi periksi, mutta antoi kuitenkin ja elämä hitunen kerrallaan helpotti.
Nyt, kun olen kroonikko, ajattelen että kun saisin muutaman hetken, päivän, viikon , kuukauden vielä perheeni kanssa. Pidemmälle en voi ajatella. Siksi toivon, että te, jotka ovat ekalla kierroksella antaisitte elämän viedä, nauttisitte joka hetkestä. Jos tauti tulee takaisin, sitten taas hoidetaan. Ja monellehan käy niin, että homma jää yhteen kierrokseen.
Lämmöllä teitä rohkaisten elämään
Julia
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäKarhutar
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäpeevikki
- Re: Hoitojen jälkeinen elämähannakaija
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäTellervo48
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäjulia
- Re: Hoitojen jälkeinen elämätoukokuu6
- Re: Hoitojen jälkeinen elämätautinen