Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoitojen jälkeinen elämä
HeiOIKEA ASENNE Peevikki. On uskottava huomiseen ja nautittava siitä mitä meillä on tänään.
Minulle tehtiin osaposto 04 ja hoidoksi sain AC x 4 ja Taxol x3, koska herkistyin sille ennen viimeistä tiputusta. Sit annettiin 25 x sädehoitoa.
Nyt sit sama rinta poistettiin kokonaan, kaavittiin kainalo.
3 ihanaa liki tervettä vuotta vietin välissä tehden kaikkea ihanaa. Toteutin monta unelmaani, mm. viime kesänä vaelsin Kevo-reitin.
Oksettaa kyllä jo ajatuskin uusista lääkkeistä. Nyt saan kuitenkin täsmälääkkeeksi Herseptiinin.
Muistakaa ettette jää yksin hoitojen loputtua. Teillä on suhteellisen tiuhaan säännölliset kontrollit aluksi. Nauttikaa elämästä. Kuunnelkaa itseänne. Onni piilee pienissä asioissa, ihan käden ulottuvilla.
Minä sain hermovaurion Taxollista jalkapohjiini. Tästä syystä tarjosivat osa-aikaeläkettä minulle, sairaanhoitajan hommista.
Ajatuskin tuntui kamalalta. Taatusti olisin kotona pyörittänyt jatkuvaa syöpäuhkaa mielessäni, joten päätin lähteä opiskelemaan.
Nyt hiukka sapettaa. Olisin piakkoin valmistunut sisustussuunnittelijaksi. Loppusuora enään jäljellä. En taida antaa vieläkään periksi.
Koulutehtävät tuovat piristäviä tuuliasyöpähoitojen keskelle. Uskon niin.
Tv Eikuli
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäKarhutar
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäpeevikki
- Re: Hoitojen jälkeinen elämähannakaija
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäEikuli
- Re: Hoitojen jälkeinen elämäTellervo48
- Re: Hoitojen jälkeinen elämätoukokuu6
- Re: Hoitojen jälkeinen elämätautinen