Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Munasarjasyöpää sairastavat/sairastaneet

Heippa Pike ja kiitos vastauksesta!
Lääkäri sanoi, että vaikkei olisikaan pahanlaatuista, niin ei voi luvata, että säästävä leikkaus pystytään tekemään, kun kasvaimet ovat niin kookkaat. Sen takia haluaisin ihmisten kommentteja hormonikorvaushoidosta, taidankin laittaa uuden keskustelualoituksen tuonne, kun tästä ketjusta ei ihmiset tuota kysymystä välttämättä löydä.

Ja oikeassa olet, olen henkisesti valmistautunut siihen, että on pahanlaatuista, niinkuin lääkärikin sanoi, että siitä lähdetään. Ja haluan imeä itseeni kaiken mahdollisen tiedon, minkä vaan irti saan. Huomasin jo lääkärin vastaanotolla, että helpotti kun olin asioita lukenut etukäteen, kun lääkäri puhui niin omalla termistöllään. (jos en esim jääleikkeestä olisi etukäteen lukenut niin olisi pitänyt häneltä tivata lisätietoja)
Eli itse koen, että on parempi, mitä enemmän tiedän asioista, on jotenkin helpompi valmistautua. Toisaalta taas tieto lisää tuskaa...

Mutta edelleen odotellaan täällä lääketokkuraisena. Olen Panacodia syönyt nyt kohta kaksi kuukautta kipuihin (ja hinkuyskän jälkeiseen yskänärsytykseen)
Mutta silti yritän pitää mieleni virkeänä :-)

Palaillaan! -k-
katjushkainen | 2.4.2009 klo 15:17:05