Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Munasarjasyöpää sairastavat/sairastaneet

Voi ihanaa,että muistit minua <3 Ja kyllä tosiaan maanantaina on tapaaminen leikkaavan lääkärin kanssa, hieman tuolla vatsanpohjassa on nyt muutakin kuin kipuja, vähän meinaa jännittää. Luulen, että ne siellä TAYS:ssa osaavat jo arvioida missä mennään, vaikkakin totuus selviää kokonaan vasta leikkauksessa.
Minulla ihan samanlainen elämänkatsomus kuin sinulla, aiemmin ajattelin elämää jo pitkälle eteenpäin, vaikkakin impulsiivinen ihminen olenkin, mutta nyt on ollut pakko pysähtyä ja elää päivä kerrallaan. Ei voi mitään pitkänlinjan suunnitelmia tehdä, kun ei tiedä mitä on edessä.

Minulla on tällä hetkellä sellainen fiilis, että elän nyt ensimmäisen elämäni viimeisiä hetkiä, ja toinen elämäni alkaa sitten leikkauksesta. Jotenkin sitä yrittää nauttia jokaisesta hetkestä, ja huomaa ajattelevansa asioita uudelta kantilta. On niin sanotusti menneet asiat uuteen tärkeysjärjestykseen, vaikka minulla ei vielä varmaa diagnoosia olekaan, mutta kun olen tässä koko alkuvuoden sairastellut ja ollut lähestulkoon vuoteenomana. Se minua vähän nyt huolestuttaakin, kun peruskuntoni on aika nollilla, ja kuumettakin jokaikinen päivä, että miten se vaikuttaa leikkaukseen ja siitä toipumiseen. Mutta ehkä sitä ei kannata etukäteen kauheasti murehtia.

Tsemppiä pike sullekin maanantaille, laitathan kuulumisia tänne, minäkin laitan!
katjushkainen | 28.3.2009 klo 13:33:53