Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Matalapainetta ja mustia pilviä ...
... pyörii nyt päässäni, vaikka ulkona aurinko paistaa täysin siniseltä taivaalta.Menin eilen puolenpäivän aikoihin jalkaoireiden takia syöpäklinikalle ja sain kiireellisen lähetteen alaselän magneettikuvaukseen. Olin jo aamulla käynyt labrakokeissa ja tulokset oli valmiit: syöpämarkkeri noussut. Se ei minun kohdallani kuulemma kerro välttämättä tilannetta, kun se tähän asti on koko ajan ollut normaali. Mutta kuitenkin!!! Nyt on sitten heti ma-aamuna MRI ja sen jälkeen suoraan TT-kuvaukseen, joka olikin sovittu jo maaliskuussa.
Alaselkärangassa on lääärin arveluiden mukaan nyt jotakin ja kun rintanikamissa oli jo metarit, sitä tietenkin ajattelen, että syöpä leviää reippaaseen tahtiin luustossani.
ONNEA ja hyvää jatkoa Aikille. Toiveikasta lukea, kun joku on päässyt niskan päälle rintasyövästään. Kunpa näitä tarinoita voisi olla sivut pullollaan!!!!
Muista MeriTuuli kaivaa se varjoainepullo esille; minä taidankin päästä sinne kuvauksiin vähän myöhässä, mutta olet ajatuksissani.
Surullinen Santeri
- Matalapainetta ja mustia pilviä ...santeri
- Re: Matalapainetta ja mustia pilviä ...kevätmieli
- Re: Matalapainetta ja mustia pilviä ...auringonsäde
- Re: Matalapainetta ja mustia pilviä ...pikkumyy-41