Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 30 v ja rintasyöpä

Hei abrakadabra! Taisimme olla huonekavereina sairaalassa maanantaina? Miten olet nyt voinut? Itse olen ollut yllättynytkin siitä, miten hyvältä nyt on tuntunut. Sinun asenteesi, eli nyt syöpä on poissa, auttoi minuakin tosi paljon, kiitos siitä! Tietysti tarkemmat tiedot tilanteesta saan sitten jälkitarkastuksessa, mutta nyt on todella luottavainen mieli sen suhteen, että tästä parannutaan.

Minulla kun tyhjennettiin myös kainalo, niin ehkä siitä johtuen käsivarren sisäpinta on aivan tunnoton, ja toisaalta taas hyvin herkkä, samoin kainalossa ei ole mitään tuntoa. Muistan kyllä, että sektion jälkeenkin leikkaushaavan ympäristö oli pari vuotta tunnoton, ehkä se on nyt odotettavissa myös.
Minullakin oli vain muutama päivä diagnoosin ja leikkauksen välillä, joten tuntui ettei pää pysynyt perässä, ja olo oli kuin unessa. Sunnuntai-ilta ennen leikkausta oli tosi rankka, mutta nyt jälkeenpäin rinnan menetys ei tunnu enää niin isolta asialta. Meidän 6-vuotias oli kiinnostunut näkemään leikkaushaavan, mutta lupasin näyttää sen sitten kun haava on vähän paremmin parantunut (ja dreenipussi otettu pois). Piilotin pussin mustaan pieneen kangaskassiin, ja ekana päivänä lapset eivät huomanneet mitään erikoista :)

Huomenna perjantaina menen otattamaan pussin pois, vähän hirvittää miten se kirpaisee.

Oikein hyvää jatkoa ja tsemppiä!
linaria | 9.9.2010 klo 13:54:32