Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 30 v ja rintasyöpä

Hei! Kiitos vastauksesta! On kyllä ollut sellaista tunteiden vuoristorataa viime ajat että huh huh.... =) Välillä kaikki tuntuu hyvältä ja olen luottavainen tulevaisuuden suhteen ja välillä olen epätoivoinen ja surullinen. Mulla on nyt ensimmäinen doketakseli + 3 herceptiniä tiputettu, ensi viikolla on toinen doketakseli sitten. Ihan ok meni eka kierros, jonkin verran väsymystä ensimmäiset päivät ja sitten flunssa ja kuumeilua 10 päivän kohdalla joka johtikin sairaalakeikkaan, antibiootteihin ja neulesta-pistoksiin. Saan sitten tulevien kahden doketakselin kohdalla nuo neulesta-piikit etukäteen niin ei pitäisi enää sairaalakeikkoja tulla...Vaikka mulla imusolmukkeet oli puhtaat niin mulle tehtiin vartalon TT ja eilen oli sitten lääkäri. Olihan sieltä pakko löytyä joku epämääräinen patti rintarangasta joka LUULTAVASTI on ärtynyt imusolmuke mutta seurataan joulukuussa uudella TT:llä ja jos jää epäselväksi mikä on niin saan vielä sädehoitoa päälle. Tätähän tämä tulee olemaan, epätietoisuutta tulevaisuudesta ja se tuntuu rankalta... =( Menin kesällä naimisiin ja meilläkin oli toinen lapsi suunnittelilla ja kaiken tämän keskellä mulla on tosi kova vauvakuume, mikä tuntuu ihan ristiriitaiselta. Kysyin asiaa lääkäriltä ja hän sanoi että kahden vuoden päästä antaa minulle luvan raskauteen. Toinen asia on tietenkin että uskaltaako sitä....Tällä hetkellä tuntuu että haluan tehdä vain kaikkeni ollakseni täällä niin pitkään kuin mahdollista tyttäreni, mieheni ja muiden läheisteni takia. Saa nähdä sitten kahden vuoden päästä, jos on niin onnekas että sitä on silloin terve.. Jotenkin mietin jo nyt että sairastan levinnyttä rintasyöpää vaikken sellaista diagnoosia ole saannut. Koska sehän voi olla levinnyt ja juuri sen epätietoisuuden kanssa pitää elää, joten helpompi melkein ajatella että se on levinnyt. Tällaisia ajatuksia täältä tänään...

Abrakadabra
Abrakadabra | 11.11.2010 klo 20:50:37