Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 30 v ja rintasyöpä

Hei Iinaria! Olipas kivaa lukea sulta viesti! Joo olen huonekaverisi sairaalasta! =) Kiitos täällä on mennyt oikein hyvin, ei ole ollut kipuja ollenkaan, välillä vaan vahingossa tekee itse jonkun riehtoisevan liikkeen niin silloin tuntuu kyllä. Tänään mulla on sitten yhtäkkiä kerääntynyt nestettä aika paljon, niin ajattelin huomenna yrittää päästä punktioon, kun nyt kiristää sen verran...On ollut kyllä tosivaikeeta olla nostamatta meidän pikkuneitiä, vaikka mulla apujoukkoja on ollutkin. Kun hän on satuttanut itsensä tai vastaavaa niin huomaan vasta jälkeenpäin että olen kanniskellut häntä monta minuuttia. Yritän nyt välttää kanniskelua jälkitarkastukseen asti ja sitten rupean vaan nostelemaan silleen että nostan terveellä kädellä/puolella, muuten menee arki ihan mahdottomaksi. Toivottavasti se ei tee huonoa haavan parantumiselle.
Oon täällä muuten ollut hyvillä mielin, mutta ehkä vähän liikaa surffaillut syöpäaiheisiä blogeja jne...luulen että minun luonteelle se ei oikein sovi, rupean vaan stressaamaan liikaa.

Toivottavasti törmätään torstaina jälkitarkastuksessa, mulla on aika 13.15. =) Vähän sekin alkaa jännittää kun päivä lähenee.

Terkuin
Abrakadabra
Abrakadabra | 13.9.2010 klo 22:06:46