Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 30 v ja rintasyöpä

Moi Abrakadabra ja hienoa että leikkaus sujui hyvin!
Olen ollu niinsanotusti vähän huonossa hapessa ja siksi kesti tämä vastaaminen. Mulle tuli ekasta Taxotere kerrasta kaikki mukavat sivuoireet. Ekaks en nukkunut kolmeen vuorokauteen kun kortisoni kuuri valvotti ja olin ylipirteä. Sitten limakalvot koko kropasta tykkäs mennä rikki ja rakkuloille, jalanpohjista lähti nahat ja sit olin kuoleman väsynyt 3 ja 4pvä hoidon jälkeen. Sain edellispäivä antibiootit kun neutrofiilit olivat laskeneet 0,4 ja leukkarit yhteensä alle kolme ja korvat sekä kurkku oli niin sairaan kipeet!!!

Mä saan 3x Taxotere ja 3x CEF kolmen viikon välein. Sädehoitoa en saa ollenkaan kun kainalo oli puhdas ja kasvain saatiin pois hyvin marginaalein.

Rinnan poistoon ja arpeen olen jo tottunut. Kunnon proteesi helpotti puolieroa paljon. Kainalon ja käsivarren tunnottomuus harmittaa ehkä eniten kun tuntuu ilkeältä kun joku koskee tunnottomaan aleeseen. Turvotuksesta en ole onneksi kärsinyt ja leikattuun käteen ei ole tullu liikeratarajoitteitea. Jumppaan kättä vieläkin joka päivä.

Ei oo helppoo mut koitetaan selvitä ja ainakin taistellaan!!!

Voimia Taisteluun,

T: Hemppu

Hemppu | 12.9.2010 klo 22:31:59