Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: II hoitokerta takana
Keu keu, ihan kiva romaani :)Mitäs tässä nyt sit kommentois.. Niin, mulle oisivat laittaneet kanyylia leikatun puolenkin käteen, mutta itsepintaisesti tyrkytin aina tuota tervettä. Lääkäri sanoi, että pistetään siihen, jos vaan on suonia. Hoitsut olis vuorotelleet. Kehvit kovetti ja kipeytti suonet, ja perjantain verikoekin sattui :( Toivottavasti ei labrakontrolleja tarvi ottaa kovin usein.. Mulla oli muuten hb edelleen 137, joten ei sädehoito ainakaan mulla ole veriarvoihin vaikuttanut. Ainoat oireet on olleet kutina, kirvelty, nipistely ja nyt sitten tuo pintaihon irtoaminen nännistä ja kainalosta - auts. Onneks enää kaks täsmää, ettei käryä koko rinta.
Tamofen pisti vissiin sit stopin PMS-oireille, kun ei mooniksia näy eikä ole kyllä yhtään sellainen olokaan että olis tulossa. Hikipuuskia ei pahemmin ole, ainakaan niin että itse huomaisin. Joskus vähän posket hehkuu, mutta ei se mua haittaa. Nukunkin edelleen ihan hyvin. Vähän on kuivan oloista limakalvoilla, mutta rasvailemalla on pysynyt hallinnassa so far. Kamala kun tarvii tän ikäisenä jo tuollaisia toimenpiteitä.
Sulla on MeriTuuli varmaan se hoitoväsymys iskenyt kans. Kyllä sitä aika finaalissa sytoputken lopussa on, vaikka alku meneekin rallatellen :) Mut sehän on tarkoituskin, että syöpäsolut väsähtää viimeistä myöden.
Vene kaartaa ihan kohta taas rannalle ja pudottaa pari matkalaista kyydistä, tällä kertaa yks niistä olen mä. Alan valmistella teille perässätulijoille juhlaillallista, pidetään syysvenetsialaiset, kynttilälyhtyjä ja soihtuja illan pimeässä. Hyvää ruokaa ja helmeilevää viiniä, peruukit poltetaan nuotiossa :))
- II hoitokerta takanapeevikki
- Re: II hoitokerta takanaKarhutar
- Re: II hoitokerta takanapeevikki
- Re: II hoitokerta takanaLotteliini
- Re: II hoitokerta takanapeevikki
- Re: II hoitokerta takanahannakaija
- Re: II hoitokerta takanakevätmieli
- Re: II hoitokerta takanaMeriTuuli
- Re: II hoitokerta takanaMeriTuuli
- Re: II hoitokerta takanakevätmieli