Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Eka tulossa...
Moi kaikki,ihanaa lukea sun pilviä hipovia fiiliksiä Kevätmieli.
Tässä aiheessa tulikin oikein tuhti tietopaketti hoidoista. Mulle nyt kävi niin, että syto vaihdetaan Taxotereen ja oon miettinyt mitä kaikkea se tuo tullessaan. Oon päässyt tähän asti (2,5v) ilman mitään sivuoireita, toivottavasti myös jatkossa tai jos, niin sitten ihan vähän....
Kasvain oli siis hiukan suurentunu,ja siksi lääkkeen vaihto, Herceptiini jatkuu edelleen. Uusia ei onneksi ole tullut.
Torstaina on siis mun eka Taxo. Mun tarttee aloittaa jo keskiviikkoaamuna 16 kortisonitablettia ( 0,5mg) illalla sama annos. Aamulla saan hoidossa seuraavat 16 , illalla ja vielä seur. aamuna 16. Miehän en sitten varmaan nuku viikkoon, vai onko se pahoinvointi (mikäli sitä tulee )sellaista, että ei nukkuis muutenkaan?
Lisäksi oli vielä muuta rumbaa vaikka kuinka. Kampaajaa, hammaslääkäriä, apteekistaki piti jotain hakea... On kuin ois mun rauhallinen meno heitetty johonkin ravistimeen, joka ei pysähdy ennenkuin kaikki on järjestetty uusiksi.
Sitten se kenkuin juttu. En voi enää jatkaa lapsenlapseni päivähoitajana, kun en tiedä oonko aina tolpillani.Meillä on ollut älyttömän kiva kesä yhdessä touhutessa. Oisin mielihyvin jatkanu siihen asti kun hän täyttää kolme ja loppuu kotihoitotuki.
Tällaista tänne Ruotsiin.
Kaikkea hyvää koko venekansalle. Mitäs keksitään kun jäät tullee, minne laskettaisiin talvehtimaan?? Onko hyviä ehdotuksia?
Manssi
- II hoitokerta takanapeevikki
- Re: II hoitokerta takanaKarhutar
- Re: II hoitokerta takanapeevikki
- Re: II hoitokerta takanaLotteliini
- Re: II hoitokerta takanapeevikki
- Re: II hoitokerta takanahannakaija
- Re: II hoitokerta takanakevätmieli
- Re: II hoitokerta takanaMeriTuuli
- Re: II hoitokerta takanaMeriTuuli