Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: II hoitokerta takana

Toinen cef oli keskiviikkona ja nyt yritän nesteyttää itseäni. Ensimmäinen kerta oli raju ja olinkin silloin sairaalassa tipassa neljä päivää. Nyt toisella kerralla vaihdettiin pahoinvointilääkitys pitkävaikutteiseen Aloxiin ( kortisoini otettiin pois, sillä se teki tosi rauhattomaksi ). Neulasta piikki tiuputuksen jälkeen seuraavana päivänä. Lisäksi olen ottanut Zofrania yhden päivässä, sillä se sopii minulle paremmin kuin Kytril. Oksentanut olen tiputuksen jälkeisenä yönä monta kertaa. Nyt onneksi neste pysyy sisällä, vaikka etoava olo ei houkuttele syömään.
Ystäväni mukaan yksi nestevajauksen merkki on valkoinen kieli ja sitä tässä olenkin peilaillut. Onko muilla cefin jälkeen kuumetta ? Normaali lämpöni on 36-36,5, mutta nyt se on ollut 37.4. Mitään muuta vaivaa ei ole tämän pahanvoinnin lisäksi, paitsi muutama punainen paukama tiputus kädessä. Soitin hoitajalle paukamista, mutta hän käski palata asiaan jos "kasvavat", kuumeesta en tietenkään huomannut mainita mitään. Viikonloppu taitaa mennä omia oireita tarkkaillessa.
Hyvää viikonloppua kaikille ! terv. hannakaija
hannakaija | 7.9.2007 klo 19:35:22