Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä.
Voi auringonkukka! Kiitos sanoistasi, taistelu on todellakin alkamassa! Ja täytyy nyt vaan alkaa lujasti uskoa siihen, että tästä voi selviytyä vaikka se lujille ottaisikin. Sytot mietityttää plus kaikki muut sadat pillerit mitä elimistöön joutuu siitten alkaa pumppaamaan, en hirveästi ole koskaan lääkkeitä syönyt ja saas nähdä miten kroppa niihin reagoi.Oli edes hieman lohduttavaa kuulla ettei lasten saantia tarvitse kokonaan lykätä pois mielestä, vaikkakin oikeastaan olen alkanut pohtia uskaltaako sitä sitten periytymisriskin vuoksi..ja olen aina pitänyt adoptiota jonkinlaisena vaihtoehtona, tosin tiedä vaikka tämä nyt estäisi senkin.
Taistelu alkakoon ja aion tehdä kaiken kuten kanssasisareni kaikki muutkin syövän taltuttamiseksi! Maltti on valttia ja moni asia menee uusiksi elämässä, mutta yritän olla miettimättä sitä nyt.
Nauti elämästäsi poikasi kanssa ja perheesi kanssa, minä yritän tehdä niin myös mieheni ja läheisten kanssa. :)
Tämä pirulainen tulee saamaan vielä kyytiä!!!
Valoa ja iloa päivääsi! Ja kirjoitellaanpas lisää taasen kun tiedämme enemmän...:)
- Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä. Kiroileva siili
- Re: Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä. Kiroileva siili
- Re: Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä. Auringonkukka 2
- Re: Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä. kukkamaaria
- Re: Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä. Tulevaisuus?