Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä.

Hei Rakkat kanssasisaret !

Ensiksikin haluan halata teitä kaikkia ja antaa voimaa,uskoa,koska niin kauan kuin on toivoa,on elämää,vaikka se nyt tuntuukin raskaalta,mutta mehän taistelemme.

Itse olen 39 v,naimisissa,lapsia en ole voinut saada,koska minulta on poistettu kohtu ja munasarjat syövän takia.Se oli jo liikaa,MUTTA,nyt sitten vuosien jälkeen,noh,2v.jälkeen tilanne on se,että tammikuussa tulee sitten lähtemâân molemmat rinnat pois syövän takia.Tuskaa on,pelkoa paljon,mutta jotenkin nyt uutisen kuulleena ja olen tuonne toisille palstoille jo kirjoitellutkin,niin tunnen vain turtaa oloa.

En jaksa panikoida enään,se tulee mikä pitää tulla ja hoidot sitten siihen päälle.Kohtuni takia on onneksi hoitoihin joutunut,oli sen varran pieni,mutta nyt sitten tulee kaikki.

Haluan nauttia joulusta ja tästä kaikesta ja sitten uudella voimalla uuteen vuoteen,Rakkaat Kanssasisareni,me emme luovuta,kuten Te jo totesitte,mehän potkimme tâmän pirulaisen ulos jorpakkoon,eikös niin.? Me emme luovuta KOSKAAN !!

Suuren suuret halit ja voimaa meille kaikille ja kirjoitelkaamme tânne myös niinä huonoina hetkinä,jolloin kaikki ottaa päähän,ahdistaa,pelottaa,itkettää ym.Tâmähän on vertaistukea.

Rakkaudella eteenpäin !
elämänilo | 26.11.2010 klo 10:09:44