Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä.
Voimia meille kaikille.Itse olen ollut nyt huonossa kunnossa,jonkinlainen lenssukin tuossa iski ja kait siinä sitten emni voimat lopullisestikin.Kuumaa juotavaa olen juonut ja kipuläâkettäkin menee.Jotenkin nyt kun tiedän koska on leikkaus ja kaikki,niin sitä ei tällä hetkellä pelota,päinvastoin haluan tuon pirulaisen pois rinnoistani ja pian,vaikkakin sitten rinnat menee ja kun sytot alkaa joskus ensi vuonna niin sitten hiukset lähtee ja pelottaa ne huonovointisuudetkin sitten,koska olen todella huono kestämäân mitään läâkkeitä ja menen hyvin huonoon kuntoon,jolloin varmaan sitten sytojen kanssa on edessä vain sairaalassaoloa.Mutta Teille kaikille silti,pelon ja tuskan keskellä koittakaamme nauttia joulusta ja sen tuomasta rauhasta,kauniista puhtaasta lumesta ja rakkaittemme läheisyydestä.Ja muistakaamme toinen toistamme,mielissämme. !
- Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä. Kiroileva siili
- Re: Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä. Kiroileva siili
- Re: Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä. Auringonkukka 2
- Re: Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä. kukkamaaria
- Re: Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä. Tulevaisuus?
- Re: Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä. elämänilo