Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä 32-vuotiaana, leikkaus edessä.

Heippa kaikki,

ja älyttömän paljon kiitoksia kaikista vastauksistanne! Pidin leikkauksen jälkeen hieman taukoa tänne ja oli kiva palata lukemaan lämminhenkisiä viestejänne. :) on totta että syke ja pelkotaso laski kun pääsi leikkaukseen ja nyt olen sitten toista tissiä laihempi. Viikon lopulla onkin sitten jälkitarkistus ja tuomion kuuleminen..ja sehän alkaa jo hieman velloa massun pohjassa.

Kainaloimusolmukkeista ei kirurgin ja minun ihmeekseni vielä löytynyt etäpesäkkeitä, mutta sanon vielä sillä tiedän että tieto voi muuttua edelleen..joten siinä mielessä en ole pahemmin uskaltanut iloita. Vaikka toki se pieni huokaus ja hymyn häivä oli heräämössä tokkurassa.

Nyt vaan pitää ottaa kaikki vastaan mitä tulee, puen mielikuvissani nyrkkeilyhanskat sekä -kypärän päähäni seuraavaan tapaamiseen kirugin kanssa, ennen leikkausta kun tuli sen verran kylmää kyytiä että jatkoa saattaa olla luvassa. Vaikkakin rintalihakseni alle tehtiin samassa leikkauksessa uusi rintapussi, jonka täyttäminen jo alkoi.

Nyt sitten saa jännittää tuleeko niitä hormonihoitoja ja ajatukseen lapsettomuudesta olen jo alkanut totutella..varmuuden varalle. Eipähän sitten tule ihan niin kovana shokkina jos niikseen..kun kerran jo todettiin joka tapauksessa poistetun kasvaimen olevan ärhäkkä ja nopeasti jakautuvaa. Ihanaa kuitenkin toisaalta lukea täältä kannustavia kirjoituksia siitäkin, että luvut ovat lukuja ja jokainen tarina yksilöllinen.

Kaikille meilla ja teille oikein hurjasti tsemppiä taipaleelle! Mahtavat pääkaupunkiseudun kinokset onneksi valaisevat tietä kohti joulua ja ottakaamme talven hiutaleista iloa irti minkä jaksamme. Ihmeesti sitä saa voimaa kun jaksaa pakertaa eteenpäin joulun touhuja ja yrittää olla pohtimatta liikaa sellaista mikä ei kuitenkaan ole omissa käsissä. Valoa päiviinne sisaret hyvät! Olkaamme vahvoja yhdessä! :)

Kirjoittelenpa taasen kunhan saadaan palapeliä eteenpäin. Tsemppiä!!
Kiroileva siili | 7.12.2010 klo 22:13:56